.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتمام حجت « دکتر هادیانی » با جریانات سیاسی و نامزدهای انتخاباتی ؛
مجلس آینده بداند که باید پاسخگوی نخبگان دانشگاهی باشد / دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد انقلابی و متعلق به مردم است / تنها به خون شهدا مدیون بوده و همواره در خط ولایت و رهبری گام برخواهیم داشت
شمال نیوز : سرپرست دانشگاه آزاداسلامی واحدقائم شهر نوشت : اجازه نخواهیم داد دانشگاه سیاست‌زده بشود! ولی مجلس آینده بداند که باید پاسخگوی نخبگان دانشگاهی باشد!....

شمال نیوز : این روزها دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر محل حضور نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که هم برای حضور در یک محفل علمی حاضر می شوند و هم در محل تدفین شهدای گمنام حضور می یابند .

 

به گزارش شمال نیوز،در کنار این حضور پرمعنا ، تشکل های دانشجویی با برگزاری چند برنامه همچون « جشن تکلیف سیاسی » ، « تریبون آزاد دانشجویی » و « مناظره « ، پای نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه را به دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر باز کردند که قطعا خروجی آن روشنگری مواضع نامزدها و در نهایت مشارکت هوشمندانه نسل جوان و دانشگاهی خواهد بود .

 

دکتر میرامید هادیانی در یادداشتی به زوایای مختلف نقش دانشگاه در مشارکت حداکثری در انتخابات پرداخته و اطمینان خاطر داد که دانشگاهیان نخواهند گذاشت محیط دانشگاه درگیر سیاست زدگی شود و همواره در مسیر منویات مقام معظم رهبری و راه شهیدان سرافراز گام خواهند برداشت .

 

متن یادداشت پرمحتوای رئیس دانشگاه آزاد قائم شهر را با هم می خوانیم :

 

بسم الرب الشهدا و الصدیقین

 

اجازه نخواهیم داد دانشگاه سیاست‌زده بشود! ولی مجلس آینده بداند که باید پاسخگوی نخبگان دانشگاهی باشد!

دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد انقلابی متعلق به مردم است که تنها به خون شهدا مدیون بوده و همواره در خط ولایت و رهبری گام برخواهد داشت. آنچه این روزها در اولویت امور است، حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات پیش رو خواهد بود که بدون شک مظهر حیات طیبه انقلاب و نشان از اراده و عزم راسخ ملت در پشتیبانی از نظام و ولایت است.

http://www.shomalnews.com/photo/158195078185913065.jpg

 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر به عنوان یک نهاد انقلابی محل امنی برای متخصصین متعهد ولایت‌مدار انقلابی خواهد بود و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت هم‌اندیشی مسئولین با نخبگان و دانشگاهیان، به جهت بصیرت‌افزایی و تبیین شاخص‌های مد نظر نظام و انقلاب در انتخاب اصلح قدمهای موثری در تاثیر گذاری اجتماعی برخواهد داشت که از آن جمله می‌توان به جلسه پرسمان دانشجویی و برپایی جشن تکلیف سیاسی ویژه رای‌ اولی‌ها اشاره نمود.

 

بدون شک قصد از قدم نهادن در این راه تنها و تنها نیل به اهداف نظام و انقلاب و ولایت خواهد بود، نه جانبداری از سیاسیون و طیف‌های سیاسی! فلذا بدینوسیله مجموعه همکاران دانشگاهی اعم از هیات رییسه دانشگاه، اعضای هیات علمی، همکاران و دانشجویان عزیز ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه جهت شرکت پرشور و انقلابی در انتخابات آتی، اجازه نخواهند داد دانشگاه دچار سیاست زدگی شده یا مورد سواستفاده‌های سیاسی قرار گیرد و نمایندگان آینده مجلس شورای اسلامی بدانند که باید پاسخگوی نخبگان و فرهیختگان جامعه باشند.

و من اله التوفیق

دکتر میر امید هادیانی

سرپرست دانشگاه آزاداسلامی واحدقائم شهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 بهمن 1398
زنده باد مدیر جهادی- دکتر هادیانی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.